Beskrivelse:
Deltageren kan efter kurset anvende kommunikations- og samtaleteknikker til at fremme forståelsen mellem gæst og medarbejder og imødekomme gæstens forventninger til service og oplevelser.
 
Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte) beskæftiget med gæstebetjening i receptionen i hotel- og restaurantbranchen.
 
Mål
Deltageren kan ved hjælp af lytte- og spørgeteknikker i den praksisnære kontakt til gæsten selvstændigt udvælge og anvende metoder og værktøjer, som fremmer kommunikationen og forståelsen imellem gæst og medarbejder. Deltageren kan imødekomme, og mere til, gæstens forventninger til service og oplevelser på baggrund af en øget forståelse for gæstens ønsker.
 
Varighed
2 dage
Funktioner
 
Vis kursuskalender Vis kursuskalender
Kalenderen viser, hvornår kurset afholdes på skolerne.
Gem i favoritkurser Gem i favoritkurser
Print en kalender med dine favoritter og hold dig opdateret via mail.