Beskrivelse:
Deltageren kan i gæstebetjeningen via sin personlige fremtræden udvise konfliktdæmpende adfærd og fremme en anerkendende kommunikation i en konfliktsituation. Deltageren kan i situationen håndtere konflikt med gæsten i konfliktens forskellige faser og samtidig udvise serviceminded adfærd.
 
Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte) beskæftiget med gæstebetjening i hotel- og restaurantbranchen.
 
Mål
Deltageren kan i gæstebetjeningen via sin personlige fremtræden udvise konfliktdæmpende adfærd og fremme en anerkendende kommunikation i en konfliktsituation. Deltageren kan i situationen håndtere konflikt med gæsten i konfliktens forskellige faser og samtidig udvise serviceminded adfærd.
 
Varighed
1 dag
Funktioner
 
Vis kursuskalender Vis kursuskalender
Kalenderen viser, hvornår kurset afholdes på skolerne.
Gem i favoritkurser Gem i favoritkurser
Print en kalender med dine favoritter og hold dig opdateret via mail.