Beskrivelse:
Rigtig fremtoning og god omgangstone er en naturlig del af fagligheden i professionel gæstebetjening af danske såvel som udenlandske gæster. Professionel gæstebetjening indbefatter ligeledes kompetencen til at anvende psykologiske værktøjer til at give den enkelte gæst personlig service, til at kunne udvise diskretion og empati samt kunne håndtere fortrolighed.
 
Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod alle medarbejdere, der er beskæftiget med gæstebetjening i forbindelse med bespisning, konceptydelser, ophold og/eller overnatning.
 
Mål
Deltageren kan fremtræde præsentabel og imødekommende så gæster føler sig velkomne. Deltageren kan påtage sig rollen som repræsentant for virksomheden udadtil. Deltageren kan med indsigt i dresscodes betydning for den faglige identitet udvise professionel adfærd i mødet med gæsten. Deltageren kan med faglig integritet udvise diskretion og pli som en naturlig del af en professionel gæstebetjening.
 
Varighed
1,0 dage
Funktioner
 
Vis kursuskalender Vis kursuskalender
Kalenderen viser, hvornår kurset afholdes på skolerne.
Gem i favoritkurser Gem i favoritkurser
Print en kalender med dine favoritter og hold dig opdateret via mail.