Beskrivelse:
Uddannelsen giver redskaber og kompetence til at brande virksomheden. Uddannelsen er for medarbejdere i receptionen, der ønsker inspiration og værktøjer inden for markedsføring, salg og service, der er målrettet virksomhedens gæstesegmenter
 
Målgruppe:
Uddannelsen henvender sig både til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning
 
Mål:
- Du kan anvende redskaber til at understøtte og videreudvikle virksomhedens brand inden for hotel og restaurant.- Du kan anvende viden om gæstesegmentering og markedsføringsstrategier inden for hotel og restaurant ved afsætning af virksomhedens koncepter.- Du kan anvende redskaber til salg og service i receptionen for afsætning af virksomhedens koncepter under hensyntagen til gæstens individuelle behov.
 
Varighed:
2,0 dage
Funktioner
 
Vis kursuskalender Vis kursuskalender
Kalenderen viser, hvornår kurset afholdes på skolerne.
Gem i favoritkurser Gem i favoritkurser
Print en kalender med dine favoritter og hold dig opdateret via mail.