Beskrivelse:
Uddannelsen giver redskaber og kompetence til at brande virksomheden. Uddannelsen er for medarbejdere i receptionen, der ønsker inspiration og værktøjer inden for markedsføring, salg og service, der er målrettet virksomhedens gæstesegmenter
 
Målgruppe
Uddannelsen henvender sig både til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning
 
Mål
- Du kan anvende redskaber til at understøtte og videreudvikle virksomhedens brand inden for hotel og restaurant.- Du kan anvende viden om gæstesegmentering og markedsføringsstrategier inden for hotel og restaurant ved afsætning af virksomhedens koncepter.- Du kan anvende redskaber til salg og service i receptionen for afsætning af virksomhedens koncepter under hensyntagen til gæstens individuelle behov.
 
Varighed
2,0 dage
Funktioner
 
Vis kursuskalender Vis kursuskalender
Kalenderen viser, hvornår kurset afholdes på skolerne.
Gem i favoritkurser Gem i favoritkurser
Print en kalender med dine favoritter og hold dig opdateret via mail.