Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2

Med kurset får du viden og færdigheder, som gør dig i stand til i samarbejde med kolleger at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.

Kurset retter sig mod faglærte og erfarne ikke-faglærte medarbejdere, der arbejder med gæstebetjening på hotel eller restaurant. Kurset er udviklet til kursister, der har taget 20812 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1, eller har tilsvarende viden og færdigheder.

Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At definere servicebegrebet og forklare sammenhængen mellem service og virksomhedens værdier og kultur; herunder samarbejdet i kollegagrupper.- At beskrive forskellige metoder til at afdække typiske udfordringer i hverdagen, som kan forringe gæstens oplevelse af service.På baggrund af den opnåede viden opnår du færdighed i:- At identificere virksomhedens udfordringer og muligheder i arbejdet med at tilbyde gæsten god service.- At inspirere kolleger til at samarbejde om at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket.

Du kan kontakte de skoler, der er godkendt til at udbyde kurset, hvis du vil vide mere.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
AL Efteruddannelses Kompetencefond ALEU

AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).