Med kurset får du ny viden og nye færdigheder, som gør, at du kan afdække årsager til klager og foretage klagehåndtering. Du lærer også at evaluere klagerne og på den baggrund at foretage forbedringer af arbejdsprocesserne.
Kurset retter sig mod ikke-faglærte og faglærte medarbejdere, som arbejder eller ønsker at arbejde med klagehåndtering og procesevaluering. Kurset er udviklet til kursister, der har taget "20963 Gæstebetjening: Kommunikation & konflikthåndtering", eller har tilsvarende viden og færdigheder.
Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At afdække årsager til klager i gæstebetjeningen- At redegøre for hvilke krav der stilles til klagebehandlingPå baggrund af denne viden opnår du færdighed i:- At foretage typisk klagebehandling i hotel og restaurationsbranchen- At foretage systematisk evaluering af klager- At vurdere hvorfor tilbagevendende klager opstårMed udgangspunkt i tilbagevende klager at foretage forbedringer af arbejdsprocesser
Du opnår viden, som gør dig i stand til:
At afdække årsager til klager i gæstebetjeningen
At redegøre for hvilke krav der stilles til klagebehandling
På baggrund af denne viden opnår du færdighed i:
At foretage typisk klagebehandling i hotel og restaurationsbranchen
At foretage systematisk evaluering af klager
At vurdere hvorfor tilbagevendende klager opstår
Med udgangspunkt i tilbagevende klager at foretage forbedringer af arbejdsprocesser
Teksten er opstillet med hjælp fra AI
Pris: 428 kr.
Fag nr. 22364-
Næste startdato: 20. jan 2026
Varighed:2 dage
Kursuskatalog
Favorit
Kan du få tilskud?
Hvis du er omfattet af en af vores overenskomster, kan du søge om tilskud til kurset her
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold for dette kursus!
AL Efteruddannelses Kompetencefond ALEU
AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).
Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond (TMKF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Træ- og Møbeloverenskomsten og Piano- og Orgeloverenskomsten.
Industriens Kompetenceudviklingsfond (IKUF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Industriens Overenskomst, Industriens Funktionæroverenskomst, Overenskomsten for slagteområdet mellem DI og Fødevareforbundet NNF samt Den fødevareindustrielle overenskomst mellem DI og Fødevareforbundet NNF.
EKUF står for Emballageindustriens KompetenceUdviklingsFond.
EKUF blev stiftet af DI – Dansk Industri, Fagligt Fælles Forbund (3F) and HK (Privat) ved overenskomstfornyelsen i 2007.
Siden da har EKUF ydet tilskud til selvvalgt efteruddannelse og senere hen også aftalt uddannelse for ansatte i industrien. Formålet er at sikre udvikling af medarbejderes kompetencer for at kunne bevare og styrke virksomhedernes konkurrencekraft.
Fonden yder tilskud til medarbejdere, der arbejder under Emballageoverenskomsten.