Gæstebetjening: Klagehåndtering & procesevaluering

Med kurset får du ny viden og nye færdigheder, som gør, at du kan afdække årsager til klager og foretage klagehåndtering. Du lærer også at evaluere klagerne og på den baggrund at foretage forbedringer af arbejdsprocesserne.

Kurset retter sig mod ikke-faglærte og faglærte medarbejdere, som arbejder eller ønsker at arbejde med klagehåndtering og procesevaluering. Kurset er udviklet til kursister, der har taget "20963 Gæstebetjening: Kommunikation & konflikthåndtering", eller har tilsvarende viden og færdigheder.

Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At afdække årsager til klager i gæstebetjeningen- At redegøre for hvilke krav der stilles til klagebehandlingPå baggrund af denne viden opnår du færdighed i:- At foretage typisk klagebehandling i hotel og restaurationsbranchen- At foretage systematisk evaluering af klager- At vurdere hvorfor tilbagevendende klager opstårMed udgangspunkt i tilbagevende klager at foretage forbedringer af arbejdsprocesser

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket.

Du kan kontakte de skoler, der er godkendt til at udbyde kurset, hvis du vil vide mere.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
AL Efteruddannelses Kompetencefond ALEU

AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).