Gæstekommunikation: Hotel og restaurant

Med kurset opnår du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at anvende personlig kommunikation ¿ målrettet forskellige gæstetyper i både skrift og tale, så gæsten føler sig velkommen og hørt.

Kurset retter sig mod faglærte eller ikke-faglærte med erfaring, der arbejder som receptionist eller tjener på et hotel eller en restaurant, som har kontakt med gæster på en daglig basis.

Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At beskrive forskellige kommunikationsmodeller og -strategier, der er særligt egnede for hotel og restaurationsbranchen.- At redegøre for kommunikationsformer målrettet hoteller og restauranters gæstetyper.På baggrund af denne viden opnår du færdighed i:- At anvende personlig kommunikation i både skrift og tale, så gæsten føler sig velkommen og hørt.

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket.

Du kan kontakte de skoler, der er godkendt til at udbyde kurset, hvis du vil vide mere.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond TMKF

Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond (TMKF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Træ- og Møbeloverenskomsten og Piano- og Orgeloverenskomsten.

Industriens Kompetenceudviklingsfond IKUF

Industriens Kompetenceudviklingsfond (IKUF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Industriens Overenskomst, Industriens Funktionæroverenskomst, Overenskomsten for slagteområdet mellem DI og Fødevareforbundet NNF samt Den fødevareindustrielle overenskomst mellem DI og Fødevareforbundet NNF.

AL Efteruddannelses Kompetencefond ALEU

AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).