Deltageren kan deltage i implementering og drift af IT-Service, baseret på de processer, funktioner og roller, der, i relation til it-afdelingens daglige IT-Service, indgår i forbindelse med operationel support og analyse, og kan anvende opnået viden om de aktiviteter, metoder og funktioner, der indgår i support- og analyseprocesser, samt vigtigheden af dem, og herunder fordele og ulemper.
Uddannelsen henvender sig til IT-supportere og datateknikere samt andre inden for AMU-målgruppen med tilsvarende kvalifikationer, der skal arbejde med implementering og drift af diverse IT-Services, og som er eller søger beskæftigelse inden for området.
Det anbefales, at deltageren inden kursusstart har arbejdet med IT-Service og har kendskab til de opgaver, begreber, faser og processer, der er centrale for administration af IT-Service.
Deltageren kan deltage i implementering og drift af IT-Service, baseret på de processer, funktioner og roller, der, i relation til it-afdelingens daglige IT-Service, indgår i forbindelse med operationel support og analyse. Deltageren kan i den forbindelse anvende sin opnåede viden om de aktiviteter, metoder og funktioner, der indgår i support- og analyseprocesser som eventstyring, hændelsesstyring, problemstyring, adgangsstyring, udfyldelse af forespørgsel og service desk. Endvidere kan deltageren anvende sin opnåede viden om fordele og ulemper ved at organisere og optimere driften i henhold til styringsprincipperne.
Deltageren kan deltage i implementering og drift af IT-Service, baseret på de processer, funktioner og roller, der, i relation til it-afdelingens daglige IT-Service, indgår i forbindelse med operationel support og analyse.
Deltageren kan i den forbindelse anvende sin opnåede viden om de aktiviteter, metoder og funktioner, der indgår i support- og analyseprocesser som eventstyring, hændelsesstyring, problemstyring, adgangsstyring, udfyldelse af forespørgsel og service desk.
Endvidere kan deltageren anvende sin opnåede viden om fordele og ulemper ved at organisere og optimere driften i henhold til styringsprincipperne.
Teksten er opstillet med hjælp fra AI
Pris: 1.090 kr.
Fag nr. 47973-
Brancheområder: 1
Næste startdato:
Varighed:5 dage
Kursuskatalog
Favorit
Kan du få tilskud?
Hvis du er omfattet af en af vores overenskomster, kan du søge om tilskud til kurset her
Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond (TMKF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Træ- og Møbeloverenskomsten og Piano- og Orgeloverenskomsten.
Industriens Kompetenceudviklingsfond (IKUF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Industriens Overenskomst, Industriens Funktionæroverenskomst, Overenskomsten for slagteområdet mellem DI og Fødevareforbundet NNF samt Den fødevareindustrielle overenskomst mellem DI og Fødevareforbundet NNF.
EKUF står for Emballageindustriens KompetenceUdviklingsFond.
EKUF blev stiftet af DI – Dansk Industri, Fagligt Fælles Forbund (3F) and HK (Privat) ved overenskomstfornyelsen i 2007.
Siden da har EKUF ydet tilskud til selvvalgt efteruddannelse og senere hen også aftalt uddannelse for ansatte i industrien. Formålet er at sikre udvikling af medarbejderes kompetencer for at kunne bevare og styrke virksomhedernes konkurrencekraft.
Fonden yder tilskud til medarbejdere, der arbejder under Emballageoverenskomsten.
AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).