Kundebetjening - lager
Deltageren kan betjene kunderne ud fra en serviceorienteret indstilling ved vare-udlevering/modtagelse, disk- og telefon-ekspedition, reklamationer og serviceopgaver.
Deltageren kan betjene kunderne ud fra en serviceorienteret indstilling ved vare-udlevering/modtagelse, disk- og telefon-ekspedition, reklamationer og serviceopgaver.
Deltageren kan, efter endt uddannelse, give virksomhedens kunder en korrekt og hensigtsmæssig betjening i forskellige situationer. Kunder kan både være interne og eksterne. Der gives teoretisk undervisning i adfærd og kommunikation.
Arbejdet består af:
Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.
Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond (TMKF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Træ- og Møbeloverenskomsten og Piano- og Orgeloverenskomsten.
Industriens Kompetenceudviklingsfond (IKUF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Industriens Overenskomst, Industriens Funktionæroverenskomst, Overenskomsten for slagteområdet mellem DI og Fødevareforbundet NNF samt Den fødevareindustrielle overenskomst mellem DI og Fødevareforbundet NNF.
EKUF står for Emballageindustriens KompetenceUdviklingsFond.
EKUF blev stiftet af DI – Dansk Industri, Fagligt Fælles Forbund (3F) and HK (Privat) ved overenskomstfornyelsen i 2007.
Siden da har EKUF ydet tilskud til selvvalgt efteruddannelse og senere hen også aftalt uddannelse for ansatte i industrien. Formålet er at sikre udvikling af medarbejderes kompetencer for at kunne bevare og styrke virksomhedernes konkurrencekraft.
Fonden yder tilskud til medarbejdere, der arbejder under Emballageoverenskomsten.
AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).