Du lærer:- at anvende samtaleteknik med stor indsigt i kundens situation, alder mm. -at anvende viden om og instruere i etik, herunder grænser for succesfulde behandlingsresultater- at formidle informationer i forhold til støttegrupper, f.eks. alopecia areatta/totalis - om forskellige kundetyper og etnisk differentierede opfattelser af normaliteter- at etablere et samarbejde med specialister inden for hospitalsvæsenet - at udarbejde et konsultationskort i punktform, fx antal af behandlinger, normalforløb, reklamationsfrist, billede før behandling, som vedhæftes konsultationskortet. Der skal noteres specifikation af ønsker: bredder, forstørrelser, mørke og lyse nuancer, registrering af farver, apendix til det oprindelig konsultationskort, accept med underskrift ved gradvis forandring, oplysning om farvernes forandring. Opmærksomheden skal henledes på at pigmentering ikke er identisk med den naturlige farvesammensætning. - med udgangspunkt i konsultationskortet at forholde sig til samtaleteknik- om kundens klagemuligheder over evt. fejlbehandling