Servicevagt del 1
Deltageren kan varetage opgaverne inden for faget Servicevagt Deltageren kan anvende og betjene forskellige kommunikationsmidler og nødprocedurer. Deltageren kan være i stand til at udføre daglig rapportering i forbindelse med vagtopgaverne. Deltageren kan være i stand til at kunne give en fyldestgørende hændelsesbeskrivelse og rapportere på en professionel måde i forskellige rapporteringssystemer. Deltageren kan anvende de for sikkerhedsvagten relevante forsvarsteknikker, forstå de psykologiske reaktions- og handlingsmønstre, der kan forekomme under en fysisk magtanvendelse og håndtere konflikter som kan have en potentiel voldelig karakter. Deltageren kan have kendskab til og forståelse for forskellige kulturopfattelser og den adfærd, der kan begrundes i dette Deltageren kan være i stand til ved sin fremtræden og adfærd, at medvirke til at afværge, nedtrappe og forebygge konflikter Deltageren kan sikre en professionel kundeservice med udgangspunkt i vagtformen servicevagt og forstå konsekvenserne af manglende eller dårlig service