Sikkerhed og krisehåndtering: Hotel og restaurant

Med kurset opnår du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at agere professionelt i forskellige krisesituationer. Du opnår færdighed i at medvirke ved evakueringer af gæster og kan anvende konflikthåndtering i opståede krisesituationer.

Kurset retter sig mod ikke faglærte receptionister og tjenere, der skal kunne medvirke professionelt ved håndtering af kriser og evakuering af gæster.

Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At forklare retningslinjer for forebyggelse af krise- og katastrofesituationer.- At beskrive, hvordan brandbekæmpelse tilrettelægges og udføres.- At forklare, hvilke metoder der kan anvendes for at øge sikkerheden på et hotel.- At forklare sikkerhedsregler og -love.- At forklare betydningen af din egen adfærd i en krisesituation.På baggrund af denne viden opnår du færdighed i:- At medvirke ved evakuering af gæster.- At anvende konflikthåndtering i en krisesituation.- At handle professionelt i din rolle ved en krisesituation.

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket.

Du kan kontakte de skoler, der er godkendt til at udbyde kurset, hvis du vil vide mere.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
AL Efteruddannelses Kompetencefond ALEU

AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).