Deltageren kan:- anvende simulation som pædagogisk læring - det 3. læringsrum - til at rammesætte og facilitere elevens og/eller kollegaens refleksion og læring.- identificere elevens og/eller kollegaens læringsforudsætninger og skabe et trygt læringsmiljø med henblik på differentiering og motivation for læring i simulationsforløb.- ved brug af målrettet spørge- og lytteteknik igangsætte og understøtte lærings- og refleksionsprocesser.- anvende debriefing i simulation som pædagogisk metode til facilitering af elevens og/eller kollegaens læring og refleksion.- med afsæt i rollen som facilitator i simulation som pædagogisk metode reflektere over, vurdere og formidle eget fagprofessionelle arbejde.- identificere praksisnære situationer og udarbejde storyboards, der understøtter elevens og/eller kollegaens udvikling af erhvervsfaglige kompetencer.- bidrage til udvikling af arbejdspladsens læringsmiljø ved brug af simulation som pædagogisk metode - det 3. læringsrum.