Butiksdrift - Daglig drift og kampagner

Efter kurset kan du være med til at optimere butikkens markedsføringsindsats og bibringe konstruktive løsningsforslag til kobling af markedsføringsindsats og indsatsen i butikken. Ligeledes vil du få indsigt i sociale mediers markedsføringsmæssige fordele og ulemper.

Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der har opnået erfaring i arbejdet med kampagneplanlægning i butikken.

Deltageren kan- anvende værktøjer til styring af butikkens kampagner og sikre at butikken udnytter markedsføringsindsatser optimalt i butikken- vurdere butikkens overordnede markedsføringsaktivitet, og give løsningsforslag til hvorledes butikkens forskellige afsætnings- og markedsføringsplatforme målrettes målgruppen, for at optimere omsætning samt understøtte butikkens profil- gennemføre aktiviteter som sikrer optimalt varepres i udvalgte områder samt at varepræsentationer fremstår inspirerende for målgrupperne
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • Aalborg Handelsskole, Hovedafdeling
    Strandvejen 25, 9000 Aalborg
  • 9936 4600
  • ah@ah.dk
  • Skriv mig op
  • IBC International Business College
    Dronning Margrethes Vej 6, 6200 Kolding
  • 7224 1600
  • adm@ibc.dk
  • Skriv mig op
  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
  • Roskilde Handelsskole
    Bakkesvinget 67, Postboks 338, 4000 Roskilde
  • 8852 3200
  • rhs@rhs.dk
  • Skriv mig op
  • Viden Djurs - Erhvervsskole, Gymnasier og VUC – Djursland
    N P Josiassens Vej 44E, 8500 Grenaa
  • 8758 0400
  • info@videndjurs.dk
  • Skriv mig op
  • CELF - Center for erhv.rettede udd. Lolland-Falster
    Kringelborg Allé 7, 4800 Nykøbing F
  • 5488 8888
  • celf@celf.dk
  • Skriv mig op
Kompetencefonde.dk