Kampagneoptimering i detailhandel

Efter kurset kan du arbejde med kampagneoptimering i butikken. Du kan generere salgsdata og anvende disse som styreredskab til optimering af butikkens varesalg og sortiment. Du kan arbejde kampagneplaner og eksponeringsformer.

Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere i detailhandlen.

Deltageren kan generere gyldig og pålidelig salgsdata opdelt på varegrupper, enkelte varer og evt. afdelinger, udarbejde salgsstatistikker, salgsanalyser, hitlister mv. og anvende disse som styreredskab i forhold til optimering af butikkens varesalg og sortiment.Deltageren kan anvende forskellige styrings- og planlægningsværktøjer, herunder markedsføringsplaner eller aktivitetskalendere, som understøtter butikkens kampagner. Med udgangspunkt i kampagner kan deltageren vurdere og anvende relevante eksponeringsformer i butikken.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • Aalborg Handelsskole, Hovedafdeling
    Strandvejen 25, 9000 Aalborg
  • 9936 4600
  • ah@ah.dk
  • Skriv mig op
  • IBC International Business College
    Dronning Margrethes Vej 6, 6200 Kolding
  • 7224 1600
  • adm@ibc.dk
  • Skriv mig op
  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
  • Roskilde Handelsskole
    Bakkesvinget 67, Postboks 338, 4000 Roskilde
  • 8852 3200
  • rhs@rhs.dk
  • Skriv mig op
  • Viden Djurs - Erhvervsskole, Gymnasier og VUC – Djursland
    N P Josiassens Vej 44E, 8500 Grenaa
  • 8758 0400
  • info@videndjurs.dk
  • Skriv mig op
  • CELF - Center for erhv.rettede udd. Lolland-Falster
    Kringelborg Allé 7, 4800 Nykøbing F
  • 5488 8888
  • celf@celf.dk
  • Skriv mig op
Kompetencefonde.dk