Kampagneoptimering i detailhandel

Efter kurset kan du arbejde med kampagneoptimering i butikken. Du kan generere salgsdata og anvende disse som styreredskab til optimering af butikkens varesalg og sortiment. Du kan arbejde kampagneplaner og eksponeringsformer.

Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere i detailhandlen.

Deltageren kan generere gyldig og pålidelig salgsdata opdelt på varegrupper, enkelte varer og evt. afdelinger, udarbejde salgsstatistikker, salgsanalyser, hitlister mv. og anvende disse som styreredskab i forhold til optimering af butikkens varesalg og sortiment.Deltageren kan anvende forskellige styrings- og planlægningsværktøjer, herunder markedsføringsplaner eller aktivitetskalendere, som understøtter butikkens kampagner. Med udgangspunkt i kampagner kan deltageren vurdere og anvende relevante eksponeringsformer i butikken.

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket.

Du kan kontakte de skoler, der er godkendt til at udbyde kurset, hvis du vil vide mere.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • Aalborg Handelsskole, Hovedafdeling
    Strandvejen 25, 9000 Aalborg
  • 9936 4600
  • ah@ah.dk
  • Skriv mig op
  • IBC International Business College
    Dronning Margrethes Vej 6, 6200 Kolding
  • 7224 1600
  • adm@ibc.dk
  • Skriv mig op
  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
  • Roskilde Handelsskole
    Bakkesvinget 67, Postboks 338, 4000 Roskilde
  • 8852 3200
  • rhs@rhs.dk
  • Skriv mig op
  • Viden Djurs - Erhvervsskole, Gymnasier og VUC – Djursland
    N P Josiassens Vej 44E, 8500 Grenaa
  • 8758 0400
  • info@videndjurs.dk
  • Skriv mig op
  • CELF - Center for erhv.rettede udd. Lolland-Falster
    Kringelborg Allé 7, 4800 Nykøbing F
  • 5488 8888
  • celf@celf.dk
  • Skriv mig op
Kompetencefonde.dk