Efter uddannelsen kan deltageren anvende forskellige koncepter og delkoncepter til salgs- og profilarbejde samt kundeservice. Deltageren kan forstå betydningen i at følge forskellige koncepter i butiksarbejdet i forhold til salg, profil og kundeservice.
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med forskellige kædesystemer med et fælles koncept, hvor der grundet antal og geografisk placering skal sikre en fælles retning i dagligdagen. Endvidere er målgruppen medarbejdere i selvstændige butikker, hvor der arbejdes efter koncepter.
Deltageren kan anvende enkeltelementer af forskellige centralt fastsatte koncepter og delkoncepter til praktisk salgs- og profilarbejde samt kundeservice. Deltagen kan forstå vigtigheden i at følge et centralt fastsat koncept og gennem sit arbejde bidrage til, at konceptet føres ud i butikkens hverdag, og tilpasses den aktuelle konkurrencesituation.
Deltageren kan anvende enkeltelementer af forskellige centralt fastsatte koncepter og delkoncepter til praktisk salgs- og profilarbejde samt kundeservice.
Deltagen kan forstå vigtigheden i at følge et centralt fastsat koncept og gennem sit arbejde bidrage til, at konceptet føres ud i butikkens hverdag, og tilpasses den aktuelle konkurrencesituation.
Teksten er opstillet med hjælp fra AI
Pris: 126 kr.
Fag nr. 47598-
Brancheområder: 1
Næste startdato: 13. jan 2026
Varighed:1 dag
Kursuskatalog
Favorit
Skoler som kan udbyde kurset
Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.