Kunderådgivning i rejsebranchen - Outgoing

Efter kurset kan du rådgive kunder om ferie- og forretningsrejser til destinationer uden for Danmark med afsæt i viden om og forståelse for kunderejsen som koncept. Du får indsigt i, hvordan din egen viden om fremtidige tendenser, herunder fx bæredygtighed i rejsebranchen, holdes opdateret.

Kurset retter sig mod faglært og ufaglært salgs- og frontpersonale, der informerer og rådgiver kunder om rejsemål på det globale marked.

Deltageren opnår viden om og forståelse for kunderejsen som koncept og kan dermed rådgive kunder om ferie- og forretningsrejser til destinationer uden for Danmark.Deltageren får kendskab til, hvad der er relevant indhold om destinationen ved de kontaktpunkter, som kunden har med rejsebranchens aktører i løbet af kunderejsen.Deltageren opnår viden om, hvilke kontaktpunkter i kunderejsen, der kan optimeres/udvikles og forbedres for at sikre kundetilfredshed før, under og efter købet samt fastholdelse af kunden. Deltageren får indsigt i, hvordan egen viden om fremtidige tendenser, herunder fx bæredygtighed i rejsebranchen, opdateres løbende.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

Kompetencefonde.dk