Efter kurset har deltageren kendskab til fordele og ulemper ved AI-værktøjer, hvordan AI-sprogmodeller kan integreres i digitale markedsføringsopgaver og hvordan AI kan bidrage til at gøre markedsføring mere effektiv og relevant. Deltageren vil have kendskab til hvordan AI bruges til at analysere data, forbedre kundeengagement og udvikle kreative kampagner.
Kurset er udviklet til faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder inden for digital markedsføring. Det er også relevant for marketingprofessionelle, der ønsker at opnå grundlæggende viden og kompetencer i brugen af AI-sprogmodeller til at optimere markedsføringsstrategier og -aktiviteter.
Deltageren kender til relevant lovgivning om generativ AI og markedsføring, samt potentielle etiske problemer ved brugen af generativ AI.Deltageren får gennem praktiske eksempler og opgaver kendskab til AI-sprogmodeller, der kan anvendes til digital markedsføring. Deltageren får gennem praktiske øvelser grundlæggende kendskab til anvendelse af generativ AI til målrettelse af markedsføring, herunder eks. design af indhold til blogindlæg, sociale medier og e-mail nyhedsbreve med AI-sprogmodeller.Deltageren kan på grundlæggende niveau anvende AI-systemer i digital markedsføring, herunder etablere personlige kundeinteraktioner baseret på kundens adfærd og præferencer, samt medvirke til at øge synligheden af digitalt indhold gennem anvendelse af AI-baserede systemer.
Deltageren kender til relevant lovgivning om generativ AI og markedsføring, samt potentielle etiske problemer ved brugen af generativ AI.
Deltageren får gennem praktiske eksempler og opgaver kendskab til AI-sprogmodeller, der kan anvendes til digital markedsføring.
Deltageren får gennem praktiske øvelser grundlæggende kendskab til anvendelse af generativ AI til målrettelse af markedsføring, herunder eks. design af indhold til blogindlæg, sociale medier og e-mail nyhedsbreve med AI-sprogmodeller.
Deltageren kan på grundlæggende niveau anvende AI-systemer i digital markedsføring, herunder etablere personlige kundeinteraktioner baseret på kundens adfærd og præferencer, samt medvirke til at øge synligheden af digitalt indhold gennem anvendelse af AI-baserede systemer.
Teksten er opstillet med hjælp fra AI
Pris: 126 kr.
Fag nr. 22363-
Brancheområder: 1
Daglig opstart
Varighed:1 dag
Kursuskatalog
Favorit
Kan du få tilskud?
Hvis du er omfattet af en af vores overenskomster, kan du søge om tilskud til kurset her
AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).
Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond (TMKF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Træ- og Møbeloverenskomsten og Piano- og Orgeloverenskomsten.
Industriens Kompetenceudviklingsfond (IKUF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Industriens Overenskomst, Industriens Funktionæroverenskomst, Overenskomsten for slagteområdet mellem DI og Fødevareforbundet NNF samt Den fødevareindustrielle overenskomst mellem DI og Fødevareforbundet NNF.
EKUF står for Emballageindustriens KompetenceUdviklingsFond.
EKUF blev stiftet af DI – Dansk Industri, Fagligt Fælles Forbund (3F) and HK (Privat) ved overenskomstfornyelsen i 2007.
Siden da har EKUF ydet tilskud til selvvalgt efteruddannelse og senere hen også aftalt uddannelse for ansatte i industrien. Formålet er at sikre udvikling af medarbejderes kompetencer for at kunne bevare og styrke virksomhedernes konkurrencekraft.
Fonden yder tilskud til medarbejdere, der arbejder under Emballageoverenskomsten.